ქართული ენა
თავი 1. ხელოვნების ძალა
1.
მეჩონგურე გვ.8-11 2სთ 14-15.09.15
2.
ქართული ანბანი
და ასოთა სახელები
გვ.12-13 1სთ
ტესტი 1.
16.09
3.
სალამურას თავგადასავალი გვ.14-25
8სთ 17-28.09
4.
მჟღერი
და ყრუ თანხმოვნები
გვ.26-27 1სთ ტესტი 2.
29.09
5.
ხელოვნების 3 დარგი გვ.28-30
2სთ 30-01.10 მისაღწევი შედეგები: 4.1,
4.2, 4.6, 4.7,
4.10, 4.13, 4.14.
თავი 2. ჩემო კარგო ქვეყანავ
6.
ქორობია. არსებითი სახელი გვ.32-34
2 სთ
2-5.10
7.
მე-5 ს. და ვახტანგ გორგასალი
გვ.-35-37 2სთ 6-7.10
8.
მშობლიურო ჩემო მიწავ!
პროზა და პოეზია გვ. 38-39
2სთ ტესტი 3 8-9.10
9.
9 ძმა ხერხეულიძე გვ. 40-41.
2სთ 12-13.10
10.
ასეთ დარი თუ იყო
მაშინ.
არსებითი სახელის
რიცხვი გვ.42-43 2სთ ტესტი
4. 15-16.10
11.
300 თავდადებული ქართველი
გვ. 44-45. 2სთ 19-20.10
12.
300 სპარტელი.
სიმრავლის აღმნიშვნელი
სიტყვები. გვ. 46-49 2სთ 21-22.10
13.
შემაჯამებელი
გაკვეთილი გვ.50 2სთ ტესტი 5. 23-26.10 მისაღწევი შედეგები:
4.1-3, 4.6, 4.8,
4.10, 4.12-14.
თავი
3. ბუნების სურათები
14.
ორი
დრო.
ჯვარედინი რითმა
გვ.52-54 3სთ. 27-29.10
15.
არწივი.
არს. სახ. ბრუნება გვ.55-57.
2სთ.
30-2.11
16.
არწივი.
არს.სახ.
კვეცა გვ. 58-60. 2სთ. ტესტი 6. 3-4.11
17.
ლომი გვ. 61-63
3სთ
5-9.11
18.
მზე და ღრუბელი.
არს.
სახ. კუმშვა გვ. 64-65. 2სთ ტესტი 7. 10-11.11
19.
ფშა გვ.66-69.
3სთ
12-16.11
20.
ტყეებს ნუ კაფავ!
კუმშვად-კვეცადი სახელები
გვ.70-71 2სთ 17-18.11
21.
ქორი და წიწილა გვ.72 1სთ
19.11
22.
ორაგულის ცხოვრება 1-2.
-დან
თუ -გან? გვ.73-77. 4სთ 20-26.11
23.
ორაგულის ცხოვრება 3-4
ზმნა გვ.78-81.
4სთ
27-2.12
24.
ყაყაჩო. გაპიროვნება
გვ.82-83. 2სთ ტესტი 9 3-4.12
25. შემაჯამებელი
გაკვეთილი გვ.84. 1სთ ტესტი 10
7.12 მისაღწევი შედეგები:
4.1-2, 4.4, 4.6-7,
4.10, 4.12-14.
თავი 4. უხსოვარი დროის ამბებიდან
26.
*** მზე და მთვარე.
ზმნის უღლება
გვ. 86-88. 2სთ
8-9.12
27.
ცეცხლის მოთვინიერების
ამბავი.
ზმნა და არსებითი
სახელი გვ.89-91 2სთ 10-11.12
28.
ძველი
თქმულება. *ორშაბათობით აშენდა...
ზმნისწინი გვ.92-94
3სთ . ტესტი 11. 14-16.12
29.
უღუ და თეთ.
აღწერა. გვ. 95-102.
8სთ
17-28.12
30.
უძველესი ნახატები.
ფაქტი და ვარაუდი გვ.103-107.
4სთ
20.01.16
31. შემაჯამებელი გაკვეთილი. გვ.108.
2სთ. ტესტი 12-13 21-22.01 მისაღწევი შედეგები: 4.1-2, 4.4-8,
4.10, 4.12-14.
თავი
5. ადამიანი და ცხოველი
32.
ანდროკლე და ლომი გვ.110-111.
2სთ
25-26.01
33.
ლმობიერი მონადირე
და ირმის გონიერება გვ.112-114.
ზმნა და ახლანდელი დრო
2სთ
27-28.01
34.
წიქარა. წარსული,
აწმყო და მომავალი
გვ.115-123.
4სთ ტესტი 14
28-2.02
35.
მოხუცი
და ბროლია გვ.224-225. 2სთ ტესტი 15
36.
მხატვრობა და ფოტოხელოვნება გვ. 126-129.
2სთ 3-4.02
37.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
გვ.130 2 სთ
ტესტი 16 5-8.02
მისაღწევი შდეგები;4.1-2, 4.4,
4.6, 4.8, 4.10,
4.12, 4.13.
თავი 6. სახალისო
ამბები
38.
მსხლის ქურდი.
გვ.132-133 1სთ
9.02
39.
მელა და ყურძნი.
სახალისო საკითხავი
გვ.34-135.
2 სთ ტესტი
17 10-11.02
40.
ჭკვიანი ყვავი.
რიცხვში მონაცვლე
ზმნები. გვ. 136-138 2 სთ 12-15.02
41.
ბარონ მიუნჰაუზენის
თავგადასავალი. გვ.139-144 4 სთ 16-19.02
42.
ცოცხალი ტყუილი;
ცოცხალი ტყუილები.
რიცხვითი სახელი
გვ. 145-147.
2 სთ 22-23.02
43.
შემაჯამებელი გაკვეთილი
გვ.148 1 სთ ტესტი 18 24.02
მისაღწევი შედეგები:
4.1, 4.3-4, 4.6,
4.8, 4.10, 4.12
თავი 7. იყო და არა იყო რა
44.
ოქროსტარიანი ცული.
რიცხვითი
სახელის მართლწერა. გვ.150-153 3
სთ 25-29.02
45.
მეფე და სკვინჩა. ზღაპარი.
გვ.154-157. 2 სთ 1-2.03
46.
ზედსართავი სახელი.
საგნის აღწერა.
შემაჯამებელი გაკვეთილი
გვ. 158-160. 4 სთ ტესტი
19-20 4-10.03
მისაღწევი შედეგები: 4.1-2,
4.6-8, 4.10, 4.12-13
თავი
8. ცუდი და კარგი
47. სირცხვილის
აშორება. გვ. 162-163.
1 სთ 11.03
48. ვანო და ჩიტი. გვ.
164-166. 2 სთ ტესტი
21
14-15.03
49. თავის განწირვა მტრისათვის.
სიტყვის
შერჩევა. გვ. 166-168 2
სთ
16-17.03
50. ორი ლექსი.
გვ.
170. 1 სთ
18.03
51. საცოდავი თრიები.
გვ.171-173. 2 სთ 21-22.03
52. გათავისუფლება.
გვ.174-175. 1 სთ
23.03
53. შემაჯამებელი
გაკვეთილი გვ.176
1 სთ ტესტი
22 24.03
მისაღწევი შედეგები: 4.1-2, 4.4,
4.6, 4.8, 4.10,
4.12-13
თავი 9. იგავ-არაკები
54. უკან მიდევნებული ლამპარი.
გვ.178-179.
1 სთ 25.03
55. ენით დაკოდილი.
გვ.179-180. 1 სთ 28.03
56. უტკბესი და უმწარესი. გვ.181 1 სთ 29.03
57. მგელი და კრავი. დიალოგი.
გვ. 182-184 3
სთ 30-1.04
58. ზედსართავისა
და არსებითი სახელების ბრუნება.
გვ.185 2 სთ
ტესტი 23
4-5.04
59. შემაჯამებელი გაკვეთილი
გვ.186 1
სთ ტესტი 24 6.04
მისაღწევი შედეგები: 4.1-2, 4.4, 4.6-8,
4.10, 4.12.
თავი 10. ვაჟკაცსა გული რკინისა
60. თავდადებული
მღვდელი თევდორე.
ზმნა და ზმნიზედა.
გვ. 188-191 3 სთ
7-11.04
61. კრწანისის ყაყაჩოები. გვ.
192. 1
სთ
12.04
62. იოთამ ზედგინიძის თავდადება.
გვ.193-197. 4 სთ 13-18.04
63. ნაცვალსახელი.
გვ.
198 1 სთ 19.04
64. მრავლობითის
ძველი ფორმა. გვ.
199. 1 სთ ტესტი 25 20.04
65. შემაჯამებელი
გაკვეთილი გვ.200 . 2 სთ ტესტი
26 21-22.04
მისაღწევი
შედეგები: 4.1-3, 4.6-8, 4.10,
4.12-13.
თავი
11. სამშობლო და პოეტები
66. გიორგი ლეონიძე.
ჩვენებითი ნაცვალსახელი.
გვ. 202-203 3 სთ 25-27.04
67. ლექსები. გვ.204-205 2 სთ 4-5.05
68.
თხრობითი და კითხვითი წინადადებები.
გვ.206 1 სთ ტესტი 27
6.05
69.
განმარტებითი ლექსიკონი. გვ. 207. 1 სთ 10.05
70.
შემაჯამებელ გაკვეთილი. გვ.208 1 სთ ტესტი 28 11.05
მისაღწევი შედეგები:
4.1-3, 4.6, 4.8,
4.10, 4.12, 4.13
თავი 12. დიდები და პატარები
71. გაიცანით ბიძია სევა.
ძახილის ნიშანი. გვ.210-217.
5 სთ
13-19.05
72. ჩვენი ყოჩაღი სკვინჩა.
საკუთარი სახელები. გვ. 218-222.
3 სთ 20-24.05
73. ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი. გვ.223-225.
2 სთ 25-27.05
74. შემაჯამებელი
გაკვეთილი. გვ.226 2 სთ ტესტი 29-30
მისაღწევი შედეგები; 4.1-3,
4.6, 4.8, 4.10,
4.12-14.
სარეზერვო გაკვეთილები 10 სთ
30-10.06
მათემატიკა
თავი 1. რა
ვისწავლეთ, რა ვიცით
1.
რიცხვები
1-დან 10000-მდე გვ.
8-9
14.09.15
2.
შეკრება და გამოკლება გვ.10-11 15.09
3.
გამრავლება და გაყოფა გვ.12-13 16.09
4.
გეომეტრიული ფიგურები.
გავზომოთ სიგრძე
და მანძილი გვ.14-16 17.09
5.
შევაგროვოთ
და მოვაწესრიგოთ მინაცემები
გვ.17-19 18-21.09
მისაღწევი შედეგები: მე-3 კლ.
ბოლოს მისაღწევი შედეგები
თავი 2. რიცხვები 1-დან
1000000-მდე
6.
ათეულათასეული გვ.20-21 2 სთ 22-23.09
7.
ასეულათასეული გვ.22-23 2 სთ 24-25.09
8.
თანრიგები და კლასები გვ.24-25 2 სთ 28-29.09
9.
დავწეროთ და წავიკითხოთ რიცხვები
გვ.26-28 2სთ 30-1.10
10.
„-------------------------„---მილიონი გვ.29 2.10
11.
შევადაროატ და დავალაგოთ რიცხვები
გვ.30-31 2 სთ 5-6.10
12.
უახლოესი ათეული
და ასეული გვ.32 7.10
13.
უახლოესი
ათასეული გვ.33
8.10
14.
რა ვისწავლეთ
გვ.34-37
9.10
საკონტროლო
წერა 1.
12.10
მისაღწევი შედეგები:
1.1-4, 2.1
თავი 3. შეკრება
და გამოკლება
15.
შევკრიბოთ რიცხვები
გვ.38-41 2 სთ 13-15.10
16.
გამოვაკლოთ რიცხვები
გვ.42-45 2 სთ 16-19.10
17.
გამოვთვალოთ გამოსახულების
მნიშვნელობა გვ.46-47 2 სთ 20-21.10
18.
შევაფასოთ ჯამი და სხვაობა
გვ. 48-49 2 სთ 22-23.10
19.
რა ვისწავლეთ
გვ.50-53
26-28.10
მისაღწევი შედეგები: 1.1-4,
2.1-4, 7.1-4
თავი 4. გეომეტრიული ფიგურები
20.
ტეხილი. ტეხილის
სიგრძე. გვ. 54-55 2 სთ 29-30.10
21.
მრავალკუთხედი გვ. 56-57
2.11
22.
მრავალკუთხედის პერიმეტრი
გვ. 58-61 3.11
23.
თანამკვეთი ფიგურები
გვ. 62-63 2 სთ 4-5.11
24.
დავხაზოთ, გამოვჭრათ,
გამოვთვალოთ გვ.64-65 3 სთ 6-10.11
25.
სივრცითი ფიგურები
გვ. 66-67 2 სთ 11-12.11
26.
მოდელი და კარკასი გვ.68-71
2 სთ 13-16.11
27.
ფიგურების შედგენა
სივრცითი ფიგურებით გვ.72
2 სთ 17-18.11
28.
რა ვისწავლეთ
გვ.73-75
19.11
საკონტროლო
წერა 2
20.11
მისაღწევი შედეგები: 2.1-2,
2.4, 7.1, 7.3-4,
8.1-3, 9.1-3, 10.2.
თავი 5. მანძილი და დრო
29.
მილიმეტრი გვ.
76-79 24.11
30.
კილომეტრი გვ.
80-83
25.11
31.
დროის ერთეულები
გვ. 84-86 4 სთ 26-1.12
32.
რა ვისწავლეთ
გვ.87-89 2.12
მისაღწევი შედეგები: 2.1-2,
5.1-2, 5.4, 7.1-2,
9.1.
თავი 6. საგნების მასა
33.
საგნების მასა.
კგ, გრამი. გვ.
90-97 4 სთ 3-8.12
34.
რა ვისწავლეთ
გვ. 98-101 9.12
საკონტროლო
წერა 3
10.12
მისაღწევი შედეგები: 2.1-4,
5.1-2, 5.4, 10.1-2.
თავი 7. გამრავლება
35.
გამრავლება, ზეპირი
ანგარიში გვ.102-105. 2 სთ 11-14.12
36.
ჯამის გამრავლება
რიცხვზე გვ. 106-107. 2 სთ 15-16.12
37.
რიცხვის გამრავლება
ერთნიშნა რიცხვზე
(ქვეშმიწერით) გვ. 108-113
3 სთ 17-21.12
38.
როგორ გავამრავლოთ
0-ის შემცველი რიცხვი
გვ. 114 2
სთ
22-23.12
39.
როგორ გავამრავლოთ
ნულით ან ნულებით
დაბოლოებული
რიცხვები გვ.
115 2 სთ
24-25.12
40.
რიცხვი გავამრავლოთ
ნამრავლზე. გვ. 116-117 3 სთ
20.01.16
41.
რიცხვი გავამრავლოთ
0-ით დაბოლოებულ რიცხვზე
გვ.118 2 სთ 21-22.01
42.
გავამრავლოთ 0-ით დაბოლოებული რიცხვები
გვ.119 2 სთ 25-26.01
43.
რა ვისწავლეთ
გვ. 120-123 2 სთ 27-28.01
საკონტროლო
წერა 4.
29.01
მისაღწევი შედეგები: 3.1-3,
5.1-4, 6.1-3, 10.1-2.
თავი
8. გაყოფა
44.
ვიანგარიშოთ ზეპირად
გვ.124-127 3 სთ 1-3.02
45.
ნაშთანი გაყოფა
გვ.128-131 3 სთ 4-8.02
46.
ჯამი გავყოთ
რიცხვზე გვ.132-133 2 სთ 9-10.02
47.
რიცხვი გავყოთ
ერთნიშნა რიცხვზე გვ.
134-139 3 სთ 11-15.02
48.
რიცხვი გავყოთ
ნამრავლზე გვ. 140 16.02
49.
გავყოთ 0-ით დაბოლოებული რიცხვები
გვ. 141 2 სთ 17-18.02
50.
რა ვისწავლეთ
გვ. 142-145 2 სთ 19-22.02
მისაღწევი შედეგები: 3.1-4,
5.1-4, 6.1-3.
თავი
9. შევაგროვოთ და მოვაწესრიგოთ მონაცემები
51.
ამოვკრიბოთ საჭირო
მონაცემები გვ. 146-147 23.02
52.
დავსვათ კითხვები
გვ. 148-149. 2 სთ 24-25.02
53.
დავალაგოთ, დავაჯგუფოთ
მონაცემები. გვ. 152-153
2 სთ 26-29.02
54.
შევავსოთ ცხრილი,
კითხვარი. გვ. 154-159 3 სთ 1-4.03
საკონტროლო
წერა 5.
7.03
მისაღწევი შედეგები: 3.1-4,
6.1-3, 12.1-3, 13.1-3.
თავი 10. რიცხვითი
გამოსახულებები
55.
გავამრავლოთ ორნიშნა
რიცხვები გვ.160-163 3 სთ 9-11.03
56.
რიცხვი გავამრავლოთ
ორნიშნა რიცხვზე გვ.
164-165 2 სთ 14-15.03
57.
როგორ გავამრავლოთ
0-ით დაბ. რიცხვი? გვ.166 2 სთ 16-17.03
58.
როგორ გავამრავლოთ
0-ის შემცველი რიცხვი?
გვ.
167 3 სთ
18-22.03
59.
გავყოთ ორნიშნა
რიცხვები. გვ. 168-169
2 სთ 23-24.03
60.
გავყოთ რიცხვი
ორნიშნა რიცხვზე გვ.
170-171 3 სთ 25-29.03
61.
როდის შეიცავს განაყოფი
ნულს? გვ. 172-173 3 სთ 30-1.04
62.
შევადგინოთ გამოსახულება
გვ. 174-179 3 სთ 4-6.04
საკონტროლო
წერა 6. 7.04
მისაღწევი შედეგები: 3.2-4,
12.1-3, 13.1-3.
თავი 11. ნაწილები
63.
მეორედი, მესამედი,
მეოთხედი გვ. 180-183
3 სთ 8-12.04
64.
ვიპოვოთ მთელის
ნაწილი გვ. 184-185 2 სთ 13-14.04
65.
რას უდრის მთელი? გვ.
186-187 2 სთ
15-18.04
66.
შევადაროთ მთელი და ნაწილი
ნაწილების შედარება
გვ. 188-189 2 სთ
19-20.04
67.
რა ვისწავლეთ გვ.190-193 21-22.04
მისაღწევი შედეგები: 3.1-4,
4.1-4, 12.1-3.
თავი 12. განვმარტოთ მონაცემები
68.
სვეტოვანი დიაგრამა
გვ.194-197 3 სთ 25-27.04
69.
დავსვათ კითხვები
გვ. 198-199 2 სთ 4-5.05
70.
შვადაროთ
მონაცემები, რა ვისწავლეთ
გვ. 200-205 2 სთ 6-10.05
საკონტროლო
წერა 7.
11.05
მისაღწევი შედეგები: 3.1-4,
4.1-4, 14.1-3.
თავი 13. სქემა და მარშრუტი
71.
რა არის სქემა? ვისარგებლოთ სქემით
გვ. 206-209
3 სთ 13-17.05
72.
მივუთითოთ მარშრუტი
გვ. 212-215 2 სთ
18-19.05
მისაღწევი შედეგები:
3.1-3, 10.3, 11.1-3,
14.1-3.
თავი
14. რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
73.
რიცხვები გვ. 216-217
20.05
74.
შეკრება და გამოკლება გვ.
218
23.05
75.
გამრავლება და გაყოფა გვ.
219
24.05
76.
გეომეტრიული ფიგურები
220-221 25.05
77.
მონაცემები 222 27.05
საკონტროლო
წერა 8. 30.05
მისაღწევი შედეგები: 10.3,
14.1-3, მე-4 კლ. ბოლოს მისაღწევი შედეგები
78.
სარეზერვო გაკვეთილები
31-10.06
ბუნებისმეტყველება
თავი 1. მზის სისტემა
1.
მზის სისტემა
14.09.15
2.
მზის
ოჯახი ჩვენს საკლასო
ოთახში
16.09
3.
როგორ იკვლევენ
კოსმოსს 2 სთ 17-21.09
4.
წერილი თანატოლ
უცხოპლანეტელებს 23.09
შედეგი: შეუძლია მზის სისტემის აღწერა
თავი 2. რუკა და გეოგრაფიული ობიექტები
5.
ჰორიზონტი 24.09
6.
ჰორიზონტის მხარეები
28.09
7.
როგორ ამოვიცნოთ
ჰორიზონტის მხარეები 30.09
8.
გლობუსი 1.10
9.
რა არის რუკა? 5.10
10.
ნახევარსფეროების რუკის
დამზადება 7.10
11.
როგორ წავიკითხოთ
რუკა? 8.10
12.
ვისწავლოთ რუკის კითხვა 12.10
13.
მთები 15.10
14.
მდინარე. ტესტი 1. 19-21.10
შედეგი:
შეუძლია ზოგიერთი გეოგრაფიული
ობიექტის აღწერა
თავი 3. ორგანიზმების განვითარება
15.
ორგანიზმების ზრდა-განვითარება და გამრავლება 22.10
16.
წიწვოვანი
მცენარეების სასიცოცხლო ციკლი 26.10
17.
ყვავილოვანი მცენარეების
სასიცოცხლო ციკლი 28.10
18.
დაკვირვება მცენარეთა
და ცხოველთა სასიცოცხლო
ციკლზე 29.10
19.
მწერების სამეტაპიანი
სასიცოცხლო ციკლი 2.11
20.
მწერების ოთხეტეპიანი სასიცოცხლო
ციკლი 4.11
21.
კვერცხის აგებულების
შესწავლა 5.11
22.
ამფიბიების სასიცოცხლო
ციკლი 9.11
23.
ქვეწარმავლებისა და ფრინველების სასიცოცხლო
ციკლი 11.11
24.
ძუძუმწოვრების სასიცოცხლო
ციკლი. ტესტი 2. 12-16.11
შედეგი: შეუძლია
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის
აღწერა
თავი 4. მაგნიტი
25.
რა არის მაგნიტი? 18.11
26.
მიზიდვა და განზიდვა 19.11
27.
მაგნიტი 25.11
28.
მაგნიტის გამოყენება
და დამზადება 26.11
შედეგი: შეუძლია
მაგნიტის მოქმედების აღწერა
თავი 5. მოგზაურები და აღმოჩენები
29.
როგორ წარმოდგინათ
დედამიწა ძველად 30.11
30.
დედამიწის ფორმა და სიდიდე 3.12
31.
ვინ იყვნენ
პირველი მოგზაურები? 7.12
32.
როგორ იკვლევდნენ
გზას ძველად მოგზაურები 9.12
33.
ვინ იყვნენ
ვიკინგები 10.12
34.
მარკო პოლო
14.12
35.
ამერიკის აღმოჩენა 16.12
36.
გზა ინდოეთისკენ 17.12
37.
კონკისტადორები 21.12
38.
პირველი მოგზაურობა
დედამიწის გარშემო 23.12
39.
ავსტრალიის აღმოჩენა 24.12
40.
აფრიკის შესწავლა 20.01.16
41.
მოგზაურობა არქტიკასა
და ანტარქტიდაში 21.01
42.
თანამედროვე მოგზაურები
და გამოკვლევები 25.01
43.
თამაში „ლაბირინთი“ 27.01
44.
თამაში „მოგზაურობა
დედამიწის გარშემო“. ტესტი 3.
28-1.02
შედეგი: შეუძლია
დედამიწის ფორმაზე მსჯელობა
თავი 6. თბოგამტარობა
45.
მასალების თბოგამტარობის
შესწავლა 3.02
46.
სითბოს კარგი და
ცუდი გამტარები 4.02
47.
როგორ თბება ჰაერი? 8.02
48.
ჰაერი სითბოს
ცუდი გამტარია 10.02
49.
როგორი ტანსაცმელია
უფრო თბილი? 11.02
50.
სითბოს შენარჩუნება 15.02
51.
დაკვირვება განსხვავებულ
საშენ მასალებზე 17.02
52.
რატომ არ სცივათ ცხოველებს? 18.02
53.
როგორი „სახლები“
აქვთ ცხოველებს? ტესტი 4.
22-24.02
შედეგი:
შეუძლია ერთმანეთისგან
განასხვავოს სითბოს გამტარები
და არაგამტარები
თავი 7. გარემოსთან შეგუება
54.
გარემოსთან შეგუება 25.02
55.
თავდაცვა 29.02
56.
შეფერილობა 2.03
57.
მფარველობით შეფერილობის
მოდელირება 7.03
58.
სადაც ძალიან ცხელა
9.03
59.
კაქტუსის ბაღი
10.03
60.
ზამთრისთვის მზადება 14.03
61.
შთამომავლობაზე ზრუნვა 16.03
62.
ერთად ცხოვრება. ტესტი 5.
17-21.03
შედეგი: შეუძლია
დაასახელოს ზოგიერთი ორგანიზმის
ნიშან-თვისების ადაპტაციური მნიშვნელობა.
თავი 8. ბგერა
63.
ბგერები ჩვენს ირგვლივ 23.03
64.
ბგერების წარმოქმნა 24.03
65.
ბგერის გავრცელება 28.03
66.
ბგერის მილევადობა 30.03
67.
სასმენი ხელსაწყოს
დამზადება 31.03
68.
როგორ გვესმის? 4.04
69.
ბგერათა მრავალფეროვნება 6.04
70.
ბგერები და მუსიკა 7.04
შედეგი: შეუძლია
აღწეროს ბგერის წარმოქმნა
და მისი წყაროები
თავი 9. ჯანმრთელობა და ჰიგიენა
71.
რა არის ჯანმრთელობა? 11.04
72.
ჯანსაღი კვება
13.04
73.
საკვების შენახვა
14.04
74.
კვების ჰიგიენა და
კბილები 18.04
75.
უსაფრთხო საკვები
20.04
76.
სუნთქვის ჰიგიენა.
ტესტი 6. 21-25.04
შედეგი: შეუძლია
პირადი და საზოგადოებრივი ჰიგიენის
წესების დაცვა
თავი 10. უსაფრთხოება
77.
დავიცვათ მოძრაობის
წესები 29.04
78.
მოძრაობის უსაფრთხოების
წესები 4.05
79.
ცეცხლი--მტერი და მეგობარი 5.05
80.
უსაფრთხოება ხანძრის
დროს 11.05
81.
მზის დაკვრა
და გადაციება 16.05
82.
უსაფრთხოების წესები
ჭექა-ქუხილის დროს 18.05
შედეგი: შეუძლია უსაფრთხოების
წესების დაცვა
თავი 11. გარემოზე ზრუნვა
83.
კოცონი 19.05
84.
გარემოს ცვლილება 23.05
85.
გარემოს დაჭუჭყიანება 25.05
86.
როგორ დავიცვათ
გარემო? ტესტი 7.
1-2.06
შედეგი: შეუძლია გარემოზე
ზრუნვის ელემენტარული წესების დაცვა
87. სარეზერვო
გაკვეთილები 2-10.06
ხელოვნება
თავი
1. ვისაუბროთ გრაფიკაზე
1.1
ხაზის სამფლობელოში 16.09.15
1.2
ჩანახატი 18.09
1.3
ფერადი გრაფიკა
23.09
1.4
ბეჭდვის გრაფიკა 25.09
1.5
წიგნის სამყარო
30.09
1.6
წიგნის სამყარო
2.10
1.7
რა ვიცით,
რა შეგვიძლია 2 სთ 7-9.10
შედეგი:
4.1, 4.4.3-7, 4.9,
4.11
თავი 2. ფერწერა--ფერით წერა
2.1 ფერთა მრავალფეროვნება 16.10
2.2 ფერით წერის ხელოვნება 21.10
2.3 მხატვრის
ოსტატობა 23.10
2.4 ფერი და
განწყობა 28.10
2.5 კედლის
მხატვრობა 30.10
2.6 მოზაიკა
და ვიტრაჟი 4.11
2.7-8 რა ვიცით,
რა შეგვიძლია 2 სთ 6-11.11
შედეგი: 4.1-2,
4.4-9, 4.11
თავი
3. „ბუნება მბრძანებელია...“
3.1 პეიზაჟის
სახეობები 13.11
3.2 შორს და ახლოს
18.11
3.3 დარია თუ ავდარია 20.11
3.4-5 წელიწადის
დრონი 2 სთ 25-27.11
3.6 რა ვიცით,
რა შეგვიძლია 2 სთ 2-4.12
შედეგი:
4.1-8, 4.11-12
თავი 4. ადამიანი-
ხელოვნების მთავარი თემა
4.1 პორტრეტის
ხელოვნება 9.12
4.2 რას გვიამბობს პორტრეტი 11.12
4.3 დანახული
სცენები 16.12
4.4-5 პროექტი-ადამიანი და სამყარო 2 სთ 18-23.12
4.6 რა ვიცით,
რა შეგვიძლი 25.12
შედეგი:
4.3-8, 4.11-13.
თავი 5. ქანდაკება
5.1 ვეწვიოთ
მოქანდაკის სახელოსნოს 20.01.16
5.2 რას მოგვითხრობს ქანდაკება 22.01
5.3 ქანდაკება
და გარემო 27.01
5.4 პატარა
ქანდაკებები 29.01
5.5 რა ვიცით, რა შეგვიძლია 2 სთ 3-5.02
შედეგი:
4.2-8, 4.11.
თავი 6. არქიტექტურა
6.1 არქიტექტურის
საოცრებანი 10.02
6.2 პროფესია
არქიტექტორი 12.02
6.3-4 ჩვენი
თანამედროვეობა 2 სთ 17-19.02
6.5 რა ვიცით, რა შეგვიძლია 2 სთ 24-26.02
შედეგი:
4.3-7, 4.10-11, 4.13.
თავი 7. მოგზაურობა წარსულში
7.1 ძველი ეგვიპტე 2.03
7.2 ძველი საბერძნეთი 4.03
7.3 ძველი რომი 9.03
7.4 საოცარი
აღმოსავლეთი 11.03
7.5-6 პროექტი- „მოგზაურობა წარსულში“ 16.03
7.7 რა ვიცით, რა შეგვიძლია 2 სთ 18-23.03
შედეგი:
4.1-2, 4.4-7, 4.11,
4.13
თავი 8. სცენის
მიღმა
8.1 ძველი და ახალი თეატრი
25.03
8.2 თოჯინების
სამყარო 30.03
8.3 თეატრალური
სამოსი 1.04
8.4-6 გიწვევთ
შემოქმდებით კონკურსზე 3 სთ
6-13.04
8.7 რა ვიცით, რა შეგვიძლია 2 სთ 15-20.04
შედეგი:
4.2, 4.4-7, 4.11
თავი 9. ესეც ხელოვნებაა
9.1 ადამიანი
და ნივთები 22.04
9.2 პროფესია
დიზაინერი 27.04
9.3 ნახატებით
მოთხრობილი ამბები 4.05
9.4-5 გიწვევთ
შმოქმედებით კონკურსზე 2 სთ 6-11.05
9.6 რა ვიცით,
რა შეგვიძლია 2 სთ
13-18.05
შედეგი:
4.2, 4.4-7, 4.11.
თავი 10. გიწვევთ სახელოსნოში
10.1 გიწვევთ
სახელოსნოში 20.05
შედეგი:
4.4, 4.6-7.
სარეზერვო გაკვეთილები 6 სთ
25-10.06
სპორტი
1.
ორგანიზაციული
ღონისძიებები 1 სთ 14.09.15
2.
მძლეოსნობა 1 სთ 18.09
3.
ტესტ-გაკვეთილი 2 სთ 21-25.09
4.
მძლეოსნობა 8 სთ 28-23.10
5.
მოძრავი თამაშები
2 სთ 26-30.10
6.
ვარჯიში ბაგირზე,
სატანვარჯიშო დვირზე 1 სთ
2.11
7.
შეჯიბრება 1 სთ 6.11
8.
ტანვარჯიში 1 სთ 9.11
9.
ლაფტა. მოძრავი
თამაშები 1 სთ 13.11
10. ტანვარჯიში
12სთ 16-28.12
11. სიუჟეტური თამაში 1 სთ 15 .01.16
12. მოძრავი თამაშები 1 სთ 18.01
13. კალათბურთი.
აკრობატიკა 1 სთ 22.01
14. აკრობატიკა,
საცეკვაო ნაბიჯები 1 სთ 25.01
15. ფრენბურთ 3 სთ 20-5.02
16. კალათბურთი
4 სთ 8-19.02
17. ფეხბურთი 1 სთ 22.02
18. ბურთის ტარება ფეხბურთში 2 სთ 26-29.02
19. ბურთის ტარება და გაჩერება ფეხბურთში
1 სთ
4.03
20. მოძრავი თამაშები. მძლეოსნობა
1 სთ 7.03
21. მძლეოსნობა
და სპორტული თამაშები
1 სთ 11.03
22. კალათბურთი
3
სთ
14-21.03
23. ხელბურთი 1
სთ
25.03
24. მძლეოსნობა
და სპორტული თამაშები 1 სთ 28.03
25. მძლეოსნობა
4
სთ 1-11.04
26. მძლეოსნობა.
ლაფტა. თვითკონტროლი 1 სთ 15.04
27. ფიზიკური თვისებების შემოწმება
1 სთ 18.04
28. მოძრავი თამაშები 1 სთ 22.04
29. მძლეოსნობა.
ლაფტა. თვითკონტროლი. 1 სთ 25.04
30. ტურიზმი. მისი
როლი ჯანსაღი ცხოვრების
წესის დამკვიდრებაში 1 სთ 6.04
31. ბუნების ობიექტებზე დაკვირვებით
ადგილზე ორიენტაცია 2სთ 13-16.05
32. ტურიზმის მნიშვნელობა 1 სთ 20.05
33. ტურისტული ლაშქრობა 1 სთ 23.05
34. მოძრავი თამაშები. შეჯიბრება
2 სთ 27-30.05
Комментариев нет:
Отправить комментарий